Social Psychology of Musicianship

Social Psychology of Musicianship

m-product-transactio

Beskrivning:

Social Psychology of Musicianship , by Robert H. Woody, Senior Professor of Psychology, University of Nebraska at Omaha, presents seven components for musicianship: listening, studying, practicing, teaching, arranging,composing, and performing music – and offers a...

Modell/Varunr.: HL00317254
Lagerstatus: På fjärrlager - SKICKAS inom 5-8 arbetsdagar (med reservation för slutsåld vara)
Produkter i paketet:
Lagerstatus: På fjärrlager - SKICKAS inom 5-8 arbetsdagar (med reservation för slutsåld vara)

Pris per stycket:

286,00 SEK

Fördelar med Stepnote

  • Du kan byta julklappar fram till den 15 jan. på allt som köpts efter den 15 oktober.🎁
  • Billig frakt med Postnord 📦🚚
  • Nordens största utbud av noter och tillbehör
  • Vi skickar lagerprodukter inom 1-2 arbejtsdagar
  • E-faktura/Peppol-betalning möjligt
     

Varför handla på Stepnote

  • Vi har ALLT de andra inte har🎻🎹
  • Proffs som brinner för musik och musikundervisning
  • 350.000 nottitlar och musikprylar
  • Många glada kunder
  • Du kan betala med Klarna
  • Vi stödjer Broen DK som hjälper de som inte har råd med musikskolan
Social Psychology of Musicianship, by Robert H. Woody, Senior Professor of Psychology, University of Nebraska at Omaha, presents seven components for musicianship: listening, studying, practicing, teaching, arranging,composing, and performing music – and offers a research-based explanation of how essentially everyone can and should cultivate his or her potential for musicianship. Emphasis is placed on using music for improved socialrelationships, self-concept development, and physical and mental health by way of music maximizing the potential of the brain.
Sidor 144
Media Bog(softcover)
Serie Meredith Music Resource
Publisher/Producent Meredith Music
Språk Engelska
ISBN 9781574631982
UPC 884088664183