Stepnote Kundservice

Velkommen till Kundservice

VIKTIGT OM SOMMARSTÄNGNING I KUNDSERVICE!

Vår kundtjänst håller semesterstängt från och med fredag den 4 juli till och med den 30 juli. Under denna period besvarar vi inga förfrågningar och hanterar inte returer av beställningar.

Du kan däremot handla precis som vanligt, eftersom beställningar som kan skickas automatiskt kommer att skickas av vår plock- och packpartner.

Om det (mot förmodan) skulle uppstå problem med din beställning under den perioden, kan vi tyvärr inte hjälpa förrän vi är tillbaka igen.

Vi ber om ursäkt i förväg för eventuella besvär om oturen skulle vara framme – men även vi behöver ta semester ibland, och vi hoppas på din förståelse.

Med önskan om en härlig sommar 🌞

FAQ:
Kika här om du har frågor om en order, ett köp, en retur eller något annat. För att göra det enkelt för dig har vi samlat svaren på 9 av 10 av de frågor vi får.

FAQ

Ångerrätt/Returnering - använd vårt returformulär här

Har du beställt varor med olika leveranstider?

Frakt och Leverans

Spårning av paket och leveransstatus 

Betalningsmöjligheter

Köpvillkor

Hur du kan använda din rabattkod

Kundtjänst kontakt

Har du fortfarande en fråga?

Vänligen kontakta oss via formuläret nedan:

 

När får du svar på din e-post?:
Vi strävar efter att svara inom 1–2 arbetsdagar.

Firmaoplysninger:

Stepnote Aps

Sortedam Dossering 7D 

2200 Kbh N

Denmark

VAT number: SE502079233801