Stepnote Kundservice

Velkommen till Kundservice


Kika här om du har frågor om en order, ett köp, en retur eller något annat. För att göra det enkelt för dig har vi samlat svaren på 9 av 10 av de frågor vi får.

Om leverans under juletiden

Här i juletiden är det verkligen hektiskt för oss alla – leverantörer, fraktbolag, lagerpersonal och inte minst här hos oss i kundservice.

Räkna därför med att leveranstiden från det att vi skickar din order kan vara lite längre i vissa fall. Det gäller både för DAO och PostNord. Det är stort tryck där ute, och alla gör sitt bästa för att få alla paket fram före jul.

Vi upplever också just nu vissa förseningar på leveranser, särskilt från leverantörer inom EU. Därför kan beställningsvaror vara något försenade jämfört med vad som förväntats.

Läs om leverans före jul här

FAQ

Ångerrätt/Returnering - använd vårt returformulär här

Reklamation

Har du beställt varor med olika leveranstider?

Frakt och Leverans

Spårning av paket och leveransstatus 

Betalningsmöjligheter

Köpvillkor

Hur du kan använda din rabattkod

Kundtjänst kontakt

 

Har du fortfarande en fråga?

Vänligen kontakta oss via formuläret nedan:

 

När får du svar på din e-post?:
Vi strävar efter att svara inom 1–2 arbetsdagar.

Firmaoplysninger:

Stepnote Aps

Sortedam Dossering 7D 

2200 Kbh N

Denmark

VAT number: SE502079233801